Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Foto yang kononnya telah 'dibedah siasat' oleh individu yang mendakwanya sebagai palsu


Siang tadi, Harian Metro ada melaporkan sebuah berita yang bertajuk "Jasad Masih Sempurna". Menurut laporan tersebut, jasad bayi berkenaan antara tujuh pusara dipindahkan ke kawasan tanah perkuburan yang diwartakan.

Namun begitu, sedikit kontroversi telah tercetus apabila beberapa pihak mempertikaikan foto bayi berkenaan yang disiarkan oleh akhbar tersebut.

Foto yang menunjukkan seorang lelaki yang dipercayai penggali kubur sedang mengangkat mayat bayi yang itu telah menimbulkan kontroversi dan didakwa telah disunting.Ramai juga pengunjung laman tersebut memberi respon negatif kepada Harian Metro malah ada yang mempercayainya secara bulat-bulat pendedahan tersebut.

Diharapkan Harian Metro dapat memberi penjelasan mengenai perkara ini kerana ianya boleh mencalarkan reputasi kewartawanan yang profesional.

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment