Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6



Trend pakaian pada tahun ini memang sangat menarik dan menampilkan gaya urban. Tahun 2013 juga menyaksikan trend pakaian 'colour block' atau pemilihan warna pakaian yang berbeza seperti yang diperagakan oleh aktres Kim Kardhashian dan Kate Winslet pada majlis karpet merah.

Fesyen ini sangat sesuai untuk diketengahkan dalam acara-acara tertentu seperti makan malam romantik atau sewaktu berlibur di parti mewah.

Direka untuk anda yang ingin kelihatan seperti selebriti, trend 'colour block' ini pastinya akan membuat anda kelihatan lebih menonjol dari sebelumnya. Anda boleh memadankan baju biru terang dengan pelbagai warna lain atau menggabungkan koleksi warna hitam putih untuk personaliti yang lebih sofistikated. Kunci utama gaya ini adalah padanan warna haruslah tepat untuk memberi suntikan keceriaan pada pakaian anda!

Untuk padanan aksesori bagi fesyen jenis ini, anda hendaklah memadankannya dengan rantai yang menarik seperti kalung mutiara. Jangan lupa, tampilkan juga beg clutch elegan disertai dengan elemen keriangan. Antara warna yang hebat untuk fesyen seperti ini adalah Violet Afrika, Jed, Zamrud dan Biru Monaco.

Pilihlah warna seperti kuning terang, ungu dan jingga untuk tampil berstail. Anda juga boleh melihat dan meniru gaya selebriti untuk memastikan penampilan anda nanti tidak kelihatan janggal di mata orang lain.

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment