Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6






Bekerja keras! Itulah prinsip hidup yang dimiliki pencari garam di Gurun Danakil Depression, Ethiopia.Mereka harus menempuh gurun bersuhu 34 darjah celcius selama dua hari untuk mencari garam demi menyambung hidup.

Gurun Depression adalah salah satu padang pasir di Ethiopia utara yang mempunyai lembanganmengandungi garam dan beberapa wilayah juga mengandungi sulfur.

Saat matahari mulai terbit, para pencari garam memulakan perjalanan menuju Gurun DanakilDepression demi mendapatkan garam yang masih berbentuk batu. Mereka mencangkul di lokasi penambangan di tengah padang pasir dan mengangkutnya di atas unta.ayuh!!! jom saksikan bagaimana dia orang ini mencari garam.  Sumber










PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment