Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Pemilik jenama fesyen terkemuka dunia, Domenico Dolce dan Stefano Gabbana (Dolce & Gabbana) telah dijatuhkan hukuman penjara lapan bulan serta denda sebanyak AS$670,000 (RM2.08 juta).

Mahkamah Itali yang menjatuhkan hukuman tersebut selepas mendapati taikun fesyen telah mengelak dari membayar cukai bernilai AS$268 juta (RM835 juta).

Walaupun pertuduhan asal menyatakan jumlah sebenar cukai yang tidak dibayar lebih satu billion Euro, namun hanya 200 juta sahaja dianggap relevan.

Sementara itu, peguam Dolce & Gabbana menyatakan mereka akan segera memfailkan rayuan.

Gabbana dalam pada itu tidak mengambil kisah mengenai kes tersebut dan dalam kenyataannya yang ditulis di laman sosial Twitternya menyatakan dia hanya memikirkan tentang mereka pakaian dan menyerahkan perkara tersebut kepada pihak berkaitan untuk membuat penilaian.

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment