Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Baru-baru ini, di atas pentas di Korea dalam acara NABBA / WFF Korea Championship 2013 menampilkan para perserta wanita dalam kategori bina badan untuk bersaing dalam kategori Bikini dan Sport Model.

Ditubuhkan pada tahun 1950 di Eropah, National Amateur Body-Builders 'Association (NABBA) adalah persatuan bina badan amatur yang memulakan pertandingan "Mr Universe" yang pernah dimenangi empat kali berturut-turut oleh Arnold Schwarzenegger.

Sekarang organisasi NABBA ada di negara-negara lain, termasuk Korea. Kejohanan NABBA / WFF 2013 di Korea, kini tidak hanya mencari juara untuk otot terbesar, tetapi ada juga kategori Bikini dan Sport Model yang memaparkan wanita cantik berotot besar dengan warna kulit kecokelatan, kelihatan seperti patung gangsa.



















PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment