Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Pada tahun lepas, sebuah kelab malam terkenal di Beijing China "Heaven" telah diserbu oleh pihak polis dan ditutup kerana disyaki menyediakan servis sxks. Penutupan dan pembatalan lesen kelab ini sangat memeranjatkan dan ramai yang sedih kerana insiden ini. Baru-baru ini satu set gambar dari kelab malam tersebut menunjukkan staf/pxlacxr "Heaven" diberi latihan intensif dalam posisi sxks. 

Pxlacxr di sini merangkumi wanita dari pelbagai bidang termasuk pelakon, model, pelajar kolej, dan sebagainya. Itulah sebabnya pxlacxr di sini dikatakan sangat mahal kerana latihan mereka adalah sangat ketat dan professional. Kami tak pasti tahun ini adakah kelab malam ini masih beroperasi.









PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment