Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Sebuah video berdurasi 2 minit telah dimuat naik ke laman Youtube dengan tajuk 'Kantoi Beromen dalam BAS'. Tiada perincian ditulis untuk penerangan lanjut.

Terdapat kapsyen dalam video tersebut yang bertulis "Ya Allah...Ingatlah Dosa Sama...Mana Tatasusila.. TAK MALU KEPADA DRIVER MALULAH PADA ALLAH'

Berdasarkan dari tajuk dan kapsyen tersebut, kami simpulkan ianya tukang muat naik dan perakam video ini mahu sebarkan aksi sumbang di dalam bas walaupun dalam video tersebut tidak banyak 'aksi-aksi sumbang' yang menyumbangkan kepada tajuk video tersebut.

Adalah lebih kita selidiki terlebih dahulu daripada terus menuduh kerana ini boleh menimbulkan fitnah. Manalah tahu pasangan ini sudah berkahwin atau sebagainya...(bersangka baik tuh...)

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment