Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

 
Banyak orang yang rela melakukan apa - apa atas nama kecantikan dan kesihatan . Tentu anda sudah mengetahui bahawa begitu banyak rawatan kecantikan ekstrim di luar sana . Mulai dari yang menjijikkan hingga yang mengerikan . Namun , ada sebuah rahsia kecantikan dari China .

Sebuah salon dan spa di sana menawarkan pakej rawatan yang terbilang unik dan ekstrim . Rawatan ini disebut dengan Huo Liao atau Penjagaan Menggunakan Api . Penjagaan ini dilakukan dengan meletakkan tuala pada bahagian tubuh yang ada masalah . Kemudian di atas tuala tersebut diberi sebuah ramuan rahsia dan diberi sedikit cecair .


Selepas itu , barulah dinyalakan apinya . Bolehkah anda membayangkan ada api di atas badan atau mata anda seperti ini ? Ouch .. Rawatan menggunakan api yang membara ini merupakan salah satu kaedah alternatif di sana .

Fungsinya adalah memberikan kelonggaran pada bahagian tubuh yang ada masalah . Meski kelihatan sedikit ' seram ' namun rawatan ini amat digemari kerana didakwa memberikan kesan yang menyenangkan bagi tubuh . 

Wah , beranikah anda cuba rawatan kecantikan ekstrim ini ? Bila anda ingin mencuba , pastikan pegawai yang berkhidmat anda sudah terlatih ya.

Jom saksikan video menarik ini: 

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment