Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Felixia Yeap merupakan seorang model berbangsa Cina yang terkenal dengan imej seksi. Felixia pernah menjadi 'Playboy Bunny', untuk model Majalah FHM ban Gadis Litar. Beberapa bulan lepas, Felixia menyatakan yang beliau gemar memakai baju muslimah (Baju Kurung). Felixia juga baru-baru ini banyak bergambar dengan memakai hijab. Felixia dikatakan mencuba hijab sejak menghadiri Suatu Uji Bakat "Saya rasa selamat bila menutup aurat," kata Felixia.









Rata-rata komen dari orang ramai adalah positif Dan memberi sokongan namun ada juga yang tidak setuju atau memandang serong tindakan Felixia ini. Apa pendapat anda? Adakah ianya suatu penghijrahan atau sekadar meraih publisiti?






Felixia Yeap yang terkenal sebagai model Playboy Bunny dilihat mula mengenakan baju yang menutup aurat seperti baju kurung dan tudung. Hal ini bukan saja mengejutkan para pengguna Twitter dan Facebook, malah Felixia yang sebelum ini pernah bergambar seksi berbikini, kini dilihat jauh lebih cantik dan menawan apabila berhijab.











Menurut coretan di blognya, beliau jatuh cinta dengan baju kurung Melayu tradisional kerana ia benar-benar selesa untuk dipakai dan kali pertama beliau memakai tudung ketika beliau menghadiri sesi ujibakat iklan sebuah syarikat telekomunikasi tempatan dan beliau merasakan dirinya bebas,selamat dan dilindungi. Kisah ini sungguh menginsafkan terutamanya bagi wanita Islam diluar sana yang masih belum berhijab. Semoga dijadikan iktibar buat kita dan menjadi insan yang lebih baik. Kita doakan agar Felixia benar-benar mendapat hidayah dari Allah swt.

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment