Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

 

Festival Bregenz ( Bregenze Festpiele ) di Austria telah dikenali lama sebagai tempat yang wajib dikunjungi bagi pecinta seni , berkat pertunjukkan " Opera on the Lake " . Pertunjukkan ini menjadi pusat perhatian dunia berkat pentas panggungnya yang luar biasa .

Festival Bregenz adalah festival seni tahunan yang rutin diadakan sejak tahun 1946 . Terletak di Tasik Constance , " Seebuhne " adalah panggung dengan kapasiti 6.800 dan telah menjadi tempat bagi persembahan opera paling terkenal di dunia .


Persembahan opera ini telah memukau pelbagai pengunjung di seluruh dunia , termasuk salah satunya pengarah filem James Bond " Quantum of Solace " , Marc Foster , saat persembahan dengan tema " Tosca " di tahun 2007 digelar . Setiap dua tahun sekali panggung " Seebuhne " di set semula dengan tema yang berbeza dan yang pasti selalu menghadirkan pentas panggung yang mengagumkan . Berikut ini kamu dapat melihat pelbagai bentuk rancangan panggung terbuka di atas tasik " ​​Opera on the Lake " Festival Bregenz dari tahun ke tahun .


jOM SAKSIKAN VIDEO MENARIK INI :







































PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment