Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Gempar baru-baru ini telah dikenalpasti satu applikasi yang telah di buat oleh orang melayu sendiri atau mungkin bukan.applikasi cerita melayu seks atau novel seks melayu boleh dimuat turun atau boleh didownload melalui telepon smart phone atau apa sahaja telepon pintar yang boleh mengekses play store google.

CERITA SEKS MELAYU/NOVEL SEKS MELAYU!
Applikasi cerita seks melayu telah dikesan sejak 28 ogos 2013 lalu dan sehingga kini di anggarkan lebih 100,000 remaja telah mendownloadnya dan itu memang membimbangkan seluruh masyarakat malaysia ketika ini.
CERITA SEKS MELAYU/NOVEL SEKS MELAYU!
Oleh itu,kepada ibubapa sila jangan ambil senang perkara ini terhadap anak sendiri dan sila pastikan atau ibubapa seharusnya mengecek telepon anak masing-masing jika mahu anak mereka selamat dari perlbagai pengaruh seks bebas.

CERITA SEKS MELAYU/NOVEL SEKS MELAYU!
Menurut sumber yang telah admin baca,penggunaan bahasa novel seks melayu ini amat lah mudah di fahami kerana telah di buat di dalam bahasa melayu.jadi admin harap ibubapa tidak memandang remeh kepada perkara ini kerana ini membabitkan moral anak masing-masing.

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment