Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Pelajar kelas satu di Lincoln School of Science & Technology, Hunter Yelton (6) di Canon City, Colorado, baru-baru ini digantung sekolah kerana mencium seorang kanak-kanak perempuan, Girlin di kelasnya.

Hunter berkata kepada KRDO Newschannel 13 dan menjelaskan, "kejadian itu berlaku didalam kelas, pada hari Isnin. Kami sedang melakukan kumpulan membaca dan saya membongkok dan mencium tangannya. Itulah yang terjadi."

Kemudian Hunter berani untuk bertanggung jawab atas apa yang dia lakukan, "Dia menghubungi kepada saya di pejabat, itu adil dan jujur​​. Aku melakukan sesuatu yang salah dan saya merasa menyesal. Aku sudah berusaha untuk menjadi anak baik di sekolah."


PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment