Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Proses kehamilan merupakan proses di mana bakal ibu akan lebih banyak merehatkan diri daripada membuat sebarang pekerjaan yang berat-berat. Namun, bagi seorang wanita di Los Angeles, Amerika Syarikat ini, ternyata proses kehamilan tidak dapat menghalangnya daripada meneruskan kegiatan mengangkat berat sehingga menimbulkan kontroversi dalam dunia maya. Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..




Lea-Ann Ellison, 35 tahun yang berasal dari Los Angeles telah melakukan kontroversi di dalam dunia maya, dengan cara memuat naik gambar dirinya yang sedang hamil lebih 8 bulan sedang melakukan aktiviti angkat berat. Lea-Ann yang telah menjalani latihan olahraga angkat berat selama 2 setengah tahun, memiliki dua cahaya mata. Sambil melakukan aktiviti tersebut, tiada sebarang kegusaran kelihatan pada wajahnya.


PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment