Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Pada akhir September dan awal Oktober di Thailand berlangsungnya festival vegetarian yang luar biasa. Sebagai tanda syukur kepada Sembilan Dewa Maharaja yang memberikan mereka kesihatan yang baik dan ketenangan fikiran, mereka semua sepanjang festival yang berlangsung 9 hari, harus patuh dengan banyak peraturan.

Sepanjang sambutan mereka tidak makan daging, minum arak, melakukan hubungan seks atau memakai pakaian putih, dan harus bersihkan tubuh dan peralatan dapur... Apa yang benar-benar menakjubkan ialah mereka mencucuk pelbagai objek ke muka: pisau, pedang, gergaji, kaca, tombak... Setiap titis darah dan bekas luka adalah hadiah sebagai tanda menyucikan jiwa. Ini sebagai menunjukkan pengabdian dan kasih kepada para dewa selama berlangsungnya upacara yang sering menjadi sangat menyeramkan dan aneh, tetapi sentiasa menakjubkan.









PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment