Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Joe Hill merupakan seorang pelukis British yang berkemahiran dalam membikin lukisan lantai 3D yang sangat real, ianya membuatkan anda terasa ianya benar-benar wujud.

Joe Hill sebelum ini pernah menghasilkan lukisan lantai 3D yang terbesar dan terpanjang di dunia di Canary Wharf di London pada November tahun lepas yang mengambil masa selama 7 hari untuk disiapkan.

Kebiasaannya beliau hanya mengambil masa selama sehari untuk menyiapkan lukisan tersebut, bergantung kepada jenis lukisan yang dihasilkan. Lukisan yang dihasilkan di atas kanvas ini boleh diguna pakai semula di tempat-tempat lain mengikut kesesuaian.

Kalau ada satu saya nak beli lukisan lopak air dan diletakkan di atas jalan raya di Malaysia, just for the lulz. Macamlah jalan raya di Malaysia ni dah kekurangan jalan-jalan berlubang. Urgh.











PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment