Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Yasmin Hani jawab isu tatu suaminya - Hanya kerana berkongsi sekeping gambar suaminya sedang membuat lukisan tatu di bahagian lengan menerusi laman Instagram, Yasmin Hani terpaksa menelan seribu kali kritikan pedas dari peminat yang rata-ratanya tidak senang dengan gambar berkenaan.

Sekeping gambar yang mendapat kritikan itu turut disertakan dengan caption berbunyi "I think i can draw better.. Hahahahaaaaa thx Made Jeffry." Antara respon peminat yang paling pedas dan menyakitkan hati adalah seperti yang korang boleh baca di bawah.



Yasmin Hani yang kini sedang hamil anak pertama berusia 27 minggu telah membidas respon negatif peminat dengan jawapan yang lebih pedas dan mempunyai maksud tersirat.


"Salam… Tatto di badan dah pun tanggal semuanya.. Mudah sangat ditanggal.. Saya sendiri pun tak berani sgt nak tegur org. Kalau saya nak tegur saya buat cara private. Wasalam.. 
Oh one more thing, i pun tak berapa faham sebenarnya, kenapa tok kadi tak tegur sesiapa lelaki yg nak kahwin tak boleh pakai inai ataupun masa kursus nikah tiada satu ustaz ataupun ustazah yg melarang si suami memakai inai??? Hmmm hairan juga saya. Kerana kita kurang ilmu, mereka pula memberi.. Tapi tidak diterangkan pula masa kursus mahupun masa akad."
Berikut pula ialah sekeping gambar Shaarin Razali, suami Yasmin Hani yang sedang membuat lukisan tatu di bahagian lengannya di Bali, Indonesia.


PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment