Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Berita terbaru yang aku dapat kali ini adalah mengenai artis, Fasha Sandha yang melambung anaknya, Putera Rayfal.



Sebelum ini penah kecoh dengan isu Fasha Sandha tidak pakai stokin semasa pantang serta cara Fasha memandikan Rayfal.


Dalam gambar yang telah diambil dari Instagram beliau pula, Fasha seakan-akan sedang melambung atau mengangkat tinggi bayinya dan turut membuat peminatnya memberi beberapa "feedback" terhadap perbuatan Fasha itu.

Ada yang berkata tidak boleh dan ada yang seperti tidak kisah. Apapun, Fasha sebagai seorang ibu pasti tahu apa yang terbaik untuk anak sulungnya itu.

PERINGATAN!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

5 comments:

  1. bodo btul la manusia zaman sekrang nie masa kecik2 dulu pon mak-ayah pernah buat kat kita xnak kritik pulak

    ReplyDelete
  2. pkara biasa kot.. sja nk jadikan isu..ngok

    ReplyDelete
  3. Tu baru gambar.tp dh mcm2 spekulasi yg msykt kita buat.ketahui dl keadaan sbnr dia lambung ke timang anak?dia nk pakai stokin ke x,tu hak dia.klu masuk angin ke ape ke,tubuh dia sndr..sy sendr 4 5 hr je pki stokin coz bdn pns sgt sbb mkn lada hitam bnyk sgt(mak msk).dgn jamu & bdk pns lg.ikt la msg2.

    ReplyDelete
  4. ala xkan la die nk lambung..ibu mane x syg anak..

    ReplyDelete
  5. alah x kan x biasa.....i rasa dia timang anak dia tu....org tua dulu2 lps mandi kan baby dia org timang tinggi2 mcm tu...ktanya supaya baby tu x rasa gayat.....itu kata org tua2 dulu lah.....

    ReplyDelete